Sunday, April 20, 2008

Monitor Gua Patah

Gua tengah tengok movie kat PC sambil isi baju dalam almari. So nak la adjust monitor kasi dongak sikit baru nampak clear. Gua tolak sikit monitor tu, tiba-tiba terasa ringan semacam je nak tolak tarik. Gua pun naik pelik la, pasal selalu ketat macam taik sembelit. Sekali alih-alih je, tertanggal terus base stand dia.


Macam David Blaine buat magic terapung.


Macam David Blaine buat magic gigit duit syiling.


Macam David Blaine buat magic tido dalam keranda 11 hari.


Macam David Blaine buat magic yang padahal hanyalah musibat menipu orang.


Gua jugak yang lagi terrer dari David Blaine.


6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cool giler. creative, creative!

20 April, 2008  
Blogger bola2api said...

ler .. tengah chatting rupanya.. :P

21 April, 2008  
Blogger Abu Soffian said...

Bro...aku dah lama tak jumpa ko...Apa habaq?

22 April, 2008  
Blogger SaifulAzri said...

magic magic!!mcm x percaya

22 April, 2008  
Blogger ezran said...

wei, david blaine mana bole lawan hang.. hang kan 'man berlain' lagi kreatif, kritis dan gritis... whahahaha
ala, dah dpt duit ramai tu beli jela lcd skrin baru. yang lama ni bagi je kat aku....

24 April, 2008  
Anonymous Anonymous said...

giler resourceful handle monitor ko bro.

The Best Damn Wedding Gift Ever! Period!!!

24 April, 2008  

Post a Comment

<< Home