Wednesday, December 28, 2011

Singapore Half Marathon 2011 #11

Lepas tu gi semayang kat masjid dekat Orchard Road. Masjid ni sangat win. Posisi pili air dekat tempat wuduk sangat ergonomic. Tak perlu terbongkok-bongkok ambik air sembahyang.

Ekceli rasa macam nak tido je dalam masjid tu terus. Tak larat dah nak jalan.

Tapi lepas tu directly pegi Novena. Sampai sana, aku lepak makan nasik beriyani, Ayman gi opis bas ambik tiket. Sori la, Man. Aku dah penat gila time tu. Tak berdaya aku nak berjalan dah. Penat macam badak.

Lepas naik bas, aku baring-baring atas seat sambil layan movie guna headphone Ayman. Haha. Banyak betul aku nyusahkan orang trip nih.

Disebabkan posisi aku baring atas seat bas, wallet aku jatuh and never to be found again. Selamat jalan MyKad, adios ATM card, sayonara credit card dan goodbye forever cash mau dekat RM300. Sekarang pakai IC sementara. Bagus jugak. IC lama gambar tak cun dah.

Maka itu lah my account for Singapore Half Marathon. Will I run there again? Never!!! It's too commercialized. Aku tak main la mainstream nih. Gua underground. Haha.

Dan kerana aku minat underground, the next day, I went for a trip Down Under. Haaa. Itu dikemudian hari lah ye.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aikk...kenapa takde on result of the run? :)

ezwani@tm.com.my

17 January, 2012  
Blogger Azman said...

Result? Ada bah itu. 4 hours on te dot. Haha. Lari 21km. Timing macam 42km. Baru kellasssss.

18 January, 2012  
Anonymous Anonymous said...

serious.....bagus...bagus... :) sekapal la kite hehehe

19 January, 2012  

Post a Comment

<< Home